Klanten service

Als u een klacht heeft over een afhandeling, onze werkwijze in het algemeen of over gebrekkige informatie inzake onze dienstverlening, verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren.

Na ontvangst van uw klacht, nemen wij contact met u op. Alle klachten worden door ons discreet en met begrip voor uw klacht behandeld.

Mochten wij gezamenlijk niet de gewenste oplossing bieden, dan kunt u met uw klacht terecht bij:
Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: (070) 333 89 99
www.kifid.nl

U kunt zich, als de klacht dan nog niet tot tevredenheid is afgewikkeld, tevens tot de burgerlijke rechter wenden. Wij zijn in het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering bij Schouten Insurance.

voor u als
Intermediair

Wat wij voor u kunnen betekenen >

voor u als
Accountant

Wat wij voor u kunnen betekenen >

voor u als
Werkgever

Wat wij voor u kunnen betekenen >

voor u als
Werknemer

Wat wij voor u kunnen betekenen >